Pár slov Mgr. Květy Peckové 2

11.03.2011 21:24

Kolegové, studenti,

ráda bych Vám touto formou sdělila pár faktů, které se týkají především těch, kteří se zappojili do boje proti vedení školy.


Ozývám se proto, že v celé kauze je používáno moje jméno, jako osoby, která podporuji paní ředitelku.

Můj postoj je od první chvíle kritický ke způsobu vedení boje.

Obsah stížnosti nechť prošetří příslušné orgány, já o něm nejsem dostatečně informována.

Trvám na tom, že učitel chodí do školy učit a ne pátrat po tom, co dělá jeho kolega, případně ředitel.

Na pedagogické radě 24.ledna jsem vystoupila s níže uvedenou výzvou.

Přikládám ji, abyste si mohli udělat jasnou představu co a jak bylo řečeno.

V následujících dnech však celá situace nabrala hrozivých rozměrů.

Zveřejnění stížnosti odborářů na veřejnsoti i mezi studenty nabralo hrozivých rozměrů.

Co na tom, že jsou zveličována a překrucována fakta, že příjdou ke slovu i vykonstruované lži.

V případě mé osoby se obkevila informace, že jsem na hodině v 1.C velebila paní ředitelku a dokonce měla říct, že by naše škola měla nést její jméno.

Nikdo v oné třídě to ode mne nemohl slyšet, protože jsem nikdy nic takového neřekla. Na přímý dotaz ve zmíněné třídě, za přítonosti třídní učitelky, to nikdo nepotvrdil.

Prostřednictvím internetu i ústně se však tato lež beztrestně šíří dál.

Ptám se, jestli máte radost, kolegové-odboráři, že mě díky pomluvám nikdo nepozdraví, že zesměšňují mou sportovní kariéru, že mně na hodinách dávají najevo nezájem, který se datuje od oné porady?

Ptám se, jakými jsme pro ně vzory, když používáme takovéto zbraně?

Ptám se, kde je pravda, po které voláte?

Květa Pecková
 

Opsáno z toho dokumentu volně přístupného ve sborovně.